loadingimg

Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty
Reklamacja
Na zakupiony w naszym sklepie towar przysługuje Państwu reklamacja w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku wykrycia wad produktowych prosimy o kontakt telefoniczny z naszym sklepem (tel. 600 327 205). Uzgodnimy najwygodniejszą dla Państwa procedurę wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest okazanie dowodu zakupu.

W przypadku kiedy przez "pomyłkę" nabyli Państwo nieodpowiedni dermokosmetyk i nie został on rozpakowany (zdjęta folia, zerwany hologram etc.) - oczywiście wymienimy preparat na właściwy - mają Państwo 14 dni na jego odesłanie - prosimy o wcześniejszy kontakt z nami (tel. 600 327 205). Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem pocztowym.

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Odpowiedzialność za stan dostarczonej paczki ponosi wybrany przy zamówieniu doręczyciel (firma kurierska DPD lub Poczta Polska).

Zwroty

Z uwagi na charakter sprzedawanych produktów ENVIRON (dermokosmetyków - kosmetyków o właściwościach medycznych i farmaceutycznych) - zwrotów nie przyjmujmiemy jeżeli produkt właściwy zostanie w jakikolwiek sposób naruszony (zdjęta folia, zerwany hologram zabezpieczający, informujący o oryginalności preparatu). Zgodnie z prawem internetowej sprzedaży (sprzedaży na odległość) - mają Państwo możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu czternastu dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od tej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) podając nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Obszerny formularz zwrotów i reklamacji wraz z odpowiednimi informacjami do pobrania jest tutaj.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy dobrze wybrałeś?

Skontaktuj się z nami już dziś! Podpowiemy i doradzimy - napisz do nas email lub zadzwoń: 600 327 205.